BADANIA PRZESIEWOWE
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Specjaliści Poradni po przeprowadzeniu wstępnej diagnozy psychologicznej, pedagogicznej lub logopedycznej na terenie Państwa przedszkoli, szkół wskażą dzieci, których rozwój mowy lub funkcji percepcyjnych i motorycznych leżących u podstaw nauki szkolnej jest opóźniony.
Wychwycenie dzieci rozwijających się wolniej na początku edukacji, zapobiegnie w przyszłości niepowodzeniom szkolnym. Szczegółowe zalecenia do pracy z dzieckiem w szkole oraz w domu pozwolą na usprawnienie przynajmniej częściowo funkcji słabiej rozwiniętych. Pamiętać należy, że sukcesy osiągane w szkole przez każde dziecko, zależą od Nas wszystkich. Im wcześniej pomożemy dziecku, tym szybciej zobaczymy efekty pracy w postaci sukcesów szkolnych. Wszystkie szkoły i przedszkola z rejonu działania Poradni, chętne do zaproszenia specjalistów Poradni w celu przeprowadzenia badań przesiewowych psychologiczno – logopedycznych proszone są o zapisy telefoniczne w sekretariacie Poradni – 48 667 28 89 lub 505 761 583 lub osobiste zgłoszenie w sekretariacie.
Termin zgłoszenia do 02.11.2016 r.
RODZAJ BADAŃ |
ADRESACI |
OSOBA DIAGNOZUJĄCA |
Psychologiczne mające na celu wstępną ocenę rozwoju poznawczego dziecka. |
Dzieci 5 – 6 letnie z oddziałów „0”. |
mgr Agnieszka Glinka mgr Patrycja Pernak-Donica mgr Dominika Zembrzuska |
Logopedyczne badanie mowy mające na celu wczesne wykrycie zaburzeń mowy. |
Dzieci od 3 r. ż.– 7 r. ż. |
mgr Monika Anyszkiewicz mgr Anna Świetlik |
Skala Ryzyka Dysleksji – badanie ma na celu wczesne wykrycie dzieci zagrożonych dysleksją. |
Dzieci z klas I |
mgr Ewa Aleksandrowicz |
Badanie przesiewowe słuchu „Słyszę” |
Dzieci z klas I-II |
mgr Ewa Aleksandrowicz |